Blogprojekt #7 | Tavaszi hangulatú könyvek


Sziasztok! :)
Én nagyon szeretek évszakhoz illő könyveket olvasni. Néha azonban nehéz kiválasztani mik is azok a könyvek, amik illenek ahhoz az adott évszakhoz. A Blogprojekt utolsó napján ebben szeretnék nektek segíteni. Összegyűjtöttem nektek öt olyan könyvet, amik szerintem a tavaszi olvasmánylista kötelezői. 
Jó olvasást! 

Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógia


Nem tudom, hogy miért is tartom én ezt konkrétan tavaszi könyvnek, de szerintem az is közre játszik, hogy én tavasszal olvastam. Életem egyik legjobb trilógiája volt ez. Imádom az időutazós könyveket, és a tehetséges Kerstin Giert. Van a történetben valami kellemes, amitől egyszerre izgalmas és tölti el melegséggel a szíved. Ez egy olyan olvasmány, ami szerintem tavasszal tökéletes.

Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem


Ez megint csak egy olyan fantasztikus sorozat, amit imádtam. Van ebben a történetben valami, amitől az olvasása közben ellepi az embert a rózsaszín felhő. Magában amúgy a történetben síelni is mennek így nem igazán mondható el rá a tavaszi jelző, de nálam mégis tavaszi hangulatot idéz fel. Ez az egyik legjobb olvasmány, ami tökéletes kikapcsolódásra, és egy aranyos történet.

Rachel Hawkins: Hex Hall 


Szintén egy tavaszi olvasmány volt, és úgy érzem, hogy tökéletes időben olvastam. Én nagyon kedveltem ezt a sorozatot. Nem lett kedvenc, de mégis tetszett. Szintén azért tartom tökéletes tavaszi olvasmánynak, mert tökéletes kikapcsolódásnak és illik a tavaszi délutánokhoz. 

Stephanie Perkins: Anna és a francia csók


Ez az egyik legjobb könyv, amiben a karakterek baromi kidolgozottak. Az egyik kedvenc szerelmes párom története. A helyszín pedig Párizs, ami szintén az egyik bakancslistás helyem. Ez a könyv tökéletes kikapcsolódásra egy fárasztó nap után, és garantáltan lehetetlen letenni. Nem is mondok többet róla, kezdjetek bele minél hamarabb!

Elizabeth Gilbert: Big Magic


Ha Tavasz, akkor változás. Elizabeth Gilbert Big Magic könyve inspiráló, és arra késztet minket, hogy kezdjünk magunkkal valamit. Nálam a tavasz a tökéletes időszak arra, hogy kiláboljak a téli 'depresszióból'. Ebben a könyvben az írónő a saját életéről mesél, amit nekem nagyon szórakoztató volt olvasni. Érdekes volt, hogyan is vált íróvá. Emellett pedig fantasztikus gondolatok is helyet kaptak a könyvben. 


Remélem élveztétek az Blogprojektes bejegyzéseket, és ne feledjétek a következő hónapban újabb témával jövünk! :)

A Blogprojekt további résztvevői: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts