Újévi Fogadalmak Book Tag




Sziasztok!
Az előző rövidke bejegyzésben már összefoglaltam 2017-et. Ilyen szempontból pont jókor jött a kihívás Beatrice jóvoltából (köszönöm!), akinek a bejegyzését ide kattintva elolvashatjátok. Az én kihívottaim Fruzsi és Peetagey. Ha van kedvetek és időtök, akkor készítsétek el :)

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle
King! Pár oldalt olvastam tőle, de az még koránt sem számít nagy olvasásnak. Nagyon szomorú vagyok, hogy az Az-t ijesztőnek találtam. Ettől még azonban nem adtam fel a reményt, bízom benne, hogy ha majd sok időm lesz, akkor egy igazán hosszú Stephen King regényt is végre el fogok olvasni.

2. Egy könyv, amit mindenképp szeretnél elolvasni
Boldog lennék, ha csak egy könyv lenne a TBR listámon. Ha viszont a komfortzónámon kívül kell döntenem, akkor a Szolgálólány meséje mindenképp egy olyan könyv, amit el szeretnék olvasni.


3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni
George Orwell: 1984. Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert fogalmam sincs mit várjak a könyvtől. Nem tudom mikor fogom elolvasni, nem tudom mennyire fog tetszeni, de mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok rá.

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni
Semmi. Túl rövid az élet és túl sok a jó könyv. Örülök ha az új könyveket győzöm, nem még az újraolvasásokat.

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre.
Nekem igazából nincs várólistám, mert a saját könyveimet mindig rögtön kiolvasom. A könyvek, amik várólistásak nálam azok ebookon vannak, vagy könyvtárból veszem ki őket. Az Álom luxuskivitelt is a könyvtárból akarom kivenni, már ezer éve, de még mindig nem fogtam a kezembe és el sem olvastam. Pedig iszonyat kíváncsi vagyok rá, mert a filmet imádom. Jó lenne idén már tényleg elolvasni.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél
Ezt már el is kezdtem, de még csak az elején vagyok. Ez pedig nem más, mint Sarah J. Maas: Viharok birodalma.


7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél
A nagy Colleen Hoover imádatot én eddig csak egy könyv erejéig értettem meg, szóval mindenképp szeretnék az írónőtől még olvasni. Az It Ends with Us pedig nagyon is kívánságlistás.

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén
Minden, mint már fentebb említettem én mindig először a saját könyveimet olvasom el. 

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2018-ban fogsz
Reményeim szerint a Tündérkrónikák. Bár még nem kezdtem el és kellemetlen lenne, ha aztán nem is tetszene, de bízok benne, hogy jó. Ha elkezdem és tetszeni fog akkor azt még 2018-ban fejezem is be.

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz fejezni
Csak úgy, mint Beatrice, én is a Sulijegyzetek sorozatot mondom. Nemrég jött ki az utolsó rész és bár nekem még nincs meg, az csak egy apró szépséghiba. A karácsonyra kapott könyvutalványok közül biztosan megfogom venni a Szívkeringőt. 

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén olvasni?
Nem tervezek előre. Ha időm engedi olvasni szeretnék minél több könyvet, de ez mellett nem akarom elhanyagolni a valódi életet sem.

12. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Ez olvasási vagy egyéb téren? Mindenesetre nem tudom, én is szeretnék többet olvasni angolul.  Szeretném a blogot jobbnál jobb bejegyzésekkel gazdagítani és megtalálni a tökéletes témát. Amúgy pedig szeretnék többet figyelni a sulira és nyitottnak lenni az új dolgokra.

Ennyi is lett volna a tag. Őszintén ez a tag nagyon jókor jött, mert jelenleg egy értékelést sem tudnék hozni, mert a már említett nagyon vastag Empire of Storms-t olvasom még egy ideig. Így viszont ennek a tag-nek hála nem kell bejegyzés nélkül hagynom a blogot. 

Remélem tetszett nektek, és mindenkinek szép napot kívánok! xxx 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts