Ilyen volt 2017


Sziasztok, és boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

A tavalyi év kezdetére tökéletesen emlékszem, még is olyan távolinak tűnik mintha meg se történt volna. 

Hihetetlenül gyorsan el telt ez az év, és ha végig gondolom, akkor nagyon nehéz feldolgozni, hogy milyen hamar véget is ért. A 2017-es bejegyzéssel újév napján szerettem volna indítani, de hát ha az ember elmegy szilveszterkor bulizni, akkor kell egy kis idő míg kipiheni magát. Szóval szerintem nagyon királyul indítottam az új évet, és nagyon remélem, hogy egy igazán fantasztikus évnek nézek elébe.

Ebben az évben 111 könyvet sikerült elolvasnom, amiket hónapokra lebontva a #havilezárás címke alatt megtalálhattok. Ezek miatt a bejegyzések miatt nem is szeretném külön felsorolni a kedvenceimet, mert azokban a posztokban minden benne van. Legyen elég annyi, hogy rengeteg fantasztikus könyvet olvastam, és bár voltak ott rosszak is, szerencsére nem volt belőlük olyan sok.

A blog állandó bejegyzései ezek a havi lezárások, de el kell, hogy mondjam, hogy ezek kezdetben elég pocsék bejegyzések voltak. Amivel megérkeztünk most egy olyan témához, amin biztosan szeretnék változtatni 2018-ban. Már a blogról rengeteg olyan rossz bejegyzést letöröltem, amiket én nagyon szörnyűnek tartottam. Azonban a havi olvasásokat egyszerűen nem akartam. Szóval kérlek nézzétek el nekem, hogy koránt sem profi bejegyzések is megtalálhatók a blogon! Nagyon szeretnék fejlődni a blog írás terén, mert tudom, hogy még bőven rám fér. A jövőben igyekszem csak olyan bejegyzéseket kiadni a kezeim közül, amikkel száz százalékig megvagyok elégedve. 

Ebben az évben nyáron elkezdődött a Blogprojekt is, amelyet több bloggerrel kezdtünk el. Ez mindössze arról szól, hogy minden hónapban kiválasztunk egy témát, amiről három napon át hozzuk a bejegyzéseket. Én nagyon szerettem ezeket írni, mert láttam benne a kihívást. Ezeket a bejegyzéseket pedig a #blogprojekt címke alatt találjátok meg.

A blog külsejével viszont még mindig nem vagyok teljes mértékben megelégedve. Iszonyatosan várom már a pillanatot, mikor fog úgy kinézni minden, hogy igazán tetszik. Addig is igyekszem keresni, és reménykedek, hogy megtalálom a tökéletes témát, vagy pedig valahogy megtanulom a HTML szerkesztést.


Ha a blogos, könyves témát lezártam, akkor szeretném elmondani az személyes véleményemet 2018-ról. Sosem teszek fogalmakat. Úgy gondolom, hogy ha változtatni akarsz magadon akkor ahhoz nem kell új évnek lennie. Nem hiszek az új év, új én klisében. Én mindössze csak szeretnék nyitottnak lenni, pozitívan állni a dolgokhoz és mindenben meglátni a jót. Rengetegszer veszem észre magamon, hogy nagyon negatív vagyok és már régóta igyekszem, hogy ez ne így legyen. A célom mindössze csak annyi életem további részére, hogy ne érdekeljenek mit gondolnak rólam mások, csak olyan emberek legyenek körülöttem, akik nem húznak le és tényleg kellennek az életembe. Meg még azért annyi, hogy szeretnék kicsit jobban és többet tanulni a sulira.
Összeségben 2017 egy igazán jó év volt és ha végig gondolom mik történtek velem, merre jártam és, hogy persze milyen könyveket olvastam, akkor csak hatalmas hálával tudok visszagondolni az évre.

Remélem, hogy ez egy remek év lesz, olvasási célkitűzésem nincsen, amikor csak időm engedi olvasni szeretnék és majd meglátjuk mi lesz. Igyekszem csak profi bejegyzésekkel jönni és szeretném, ha egy kicsit kreatívabb bejegyzéseim is lennének...

Szóval még egyszer kívánok mindenkinek: Békés, boldog új évet! Ha van kedvetek kommentben írjátok le, hogy telt a szilveszter :)
És még annyi, hogy sose féljetek és bátran lépjetek ki a komfortzónátokból! xxx




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts