The Christmas Song Book Tag


Sziasztok!:)
Még Lili hívott ki a Never Grow Up blogról erre a karácsonyi tag-re, már elég régen. Én pedig most tudtam végre időt szakítani rá. Az én kihívottam Beatrice a Molybirodalom blogról. Ha még nem készítetted el, akkor készítsd el te is a bejegyzést! :) 
Most pedig akkor kezdjük is a tag-et:

1. You're a Mean One Mr.Grinch - Egy gonosz karakter, akit szeretsz
Hát konkrétan senkit sem szeretek, de viszont van egy gonosz karakter, akivel semmi bajom nem volt. Az árulás szívéből a Komizárt én nagyon-nagyon bírtam. Én tudom, hogy koránt sem egy pozitív karakter, de a könyv közepében és még a vége felé is van valami a karakterében, amitől én valahogy bírom.

2. All I Want For Christmas Is You - Melyik könyv az, amit remélsz, hogy idén a fa alatt találsz?
Konkrétan öt könyvet tudok ide mondani, amiket a karácsonyi blogprojekt 3. napján meg is említettem. Ide kattintva elolvashatjátok a bejegyzést. 


3. Rudolph The Red Nose Reindeer - Egy karakter, aki legyőzi az előtte álló akadályokat és megtanulja, hogyan higgyen magában

Ez a legtöbb YA fantasy-ra szerintem elmondható, de akin a leginkább érzékelem az Celaena az Üvegtrón sorozatból. Ő egy nagyon erős karakter volt mindig is, de a negyedik részre még inkább magabiztosabb lett. 


4. Santa Claus Is Coming To Town - a, Melyik karakter lenne egyértelműen a rosszak listáján?

 b, Melyik karakter lenne egyértelműen a jók listáján?
a, Arthur a Silber sorozatból. Én bevallom, hogy eléggé sajnálom, hogy így el lett rontva a karaktere.
b,  Reni a Szent Johanna gimi sorozatból. Erre a kérdésre egyértelműen őt tudom mondani.


5. Frosty The Snowman - Melyik könyv melengeti meg a szíved

A legtöbb kedvenc könyvemre elmondható ez, szóval nem tudok egyet választani.


6. Feliz Navidad - Egy könyv, ami máshol játszódik, mint az ország amiben laksz

Ezt inkább úgy kellene, hogy melyik játszódik ott ahol én lakom, mert olyanra tényleg csak maximum kettőt tudnák mondani. Legyen azonban az Anna és a francia csók, mert mostanában nagyon szívesen elmennék Párizsba


7. It's The Most Wonderful Times of the Year - Melyik az a könyv, amit karácsonykor olvasol hangolódásképp?

Én csak ebben az évben kezdtem el karácsonyi könyveket olvasni, szóval nincs sok választási lehetőségem. Charles Dickenstől a Karácsonyi ének viszont rögtön lenyűgözött.

8. Sleig Ride - Egy karakter, akivel az ünnepeket töltenéd

Túlzottan hosszú lenne felsorolni a kedvenc karaktereimet és azon belül is a kedvenc fiú karaktereimet, de most Sirius Black-et választanám. Szegény úgy is mindig magányos volt és biztos jó társaság lenne, jaj de persze előtte feltámasztanám

9. Baby It's Cold Outside - Melyik könyvet áldoznád fel gyújtósnak, hogy meg tudj melegedni a tűznél?

Húhú micsoda gonosz dolog könyveket égetni, de van pár amire simán azt tudnám mondani, hogy nem kár érte. Molly McAdams- Főnix könyve pedig tökéletesen megfelel ennek a célnak. Egyszerűen borzasztóan szappanopera szerű az egész könyv. Plusz pont, hogy még feleslegesen vastag is, így begyújtósként tuti, hogy jól helytállna.

10. Do you hear what I hear? - Melyik az a könyv, amit szerinted mindenkinek el kellene olvasni?
Rengeteg ilyen könyv van, de én most a Harry Potter-t mondanám. Egyszerűen az a világ, amibe belecsöppensz ha elkezded olvasni, az egyszerűen nem hagy majd nyugodni és csak az a sorozat fog létezni számodra. Úgy érzem, hogy az miatt az élmény miatt mindenkinek el kellene olvasnia a Harry Potter-t. Egy csoda. 

Ennyi is lett volna a tag, nagyon élveztem a kitöltését és remélem nektek is tetszett :) Ha kedvet kaptatok a tag-hez nyugodtan töltsétek ki, forrásmegjelöléssel!
Kellemes ünnepeket mindenkinek! xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts