Könyv vadászatra fel!- Avagy mi van a könyvespolcodon?


Sziasztok!:)
Először is köszönöm szépen a kihívást Fruzsinak A könyvimádat felsőfokon blogról erre a roppant szórakoztató book tag-re. Az én kihívottaim: Petra a Könyvespolc bloggerinája és Bogi a Bookworm's Bookshelf egyik bloggerinája. Ha van kedvetek készítsétek el a tag-et! :)

Habár nem a képen látható hatalmas könyves gyűjtemény tulajdonosa vagyok, ettől függetlenül úgy érzem nincs okom panaszra. Úgy hogy kezdődjön is a tag!

1. Találj egy könyvet, aminek a címében vagy írójának nevében van Z betű!
Csendes Nóra: Zápor utca. Még tavalyi karácsonyi ajándék volt a könyv. A tartalma is tetszett, a borító viszont még nagyobb kedvenc, mert egyszerűen csoda szép.

2. Keress egy klasszikust!
Nagyon sok klasszikus könyvünk van itthon, de azokat a lenti nappaliban tartjuk így az én szobámban kevés van. Köztük van azonban Jókai Mórtól Az Arany ember. Még az általánosban vettünk meg, mert kötelező volt. Akkor nem olvastam el, de majd a gimiben is újra kötelező lesz valamikor, szóval majd akkor úgy is elolvasom. 

3. Találj egy könyvet, aminek a borítóján van egy kulcs!
Először rögtön a Silber ugrott be, Kerstin Giertől és tényleg jól emlékeztem, mert van egy bizonyos kulcs azon a borítón. Eszembe is jutott, hogy mennyire is imádom én ezt a sorozatot.

4. Keress valamit, ami nem könyv!
Az én polcomon van gyertya, dísz, egy kép és egy levendulás tasak. 

5. Keresd meg a legrégebbi könyved!
Szerintem a mesekönyvek után a legrégebbi könyvem Jacqueline Wilsontól a Jó barátok. Teljesen emlékszem arra, mikor ezt a könyvet vettük. A kitűnő bizonyítvánnyal járó kedvezményre választottam ezt. mikor még kítűnő volt...

6. Találj egy olyan könyvet, aminek borítója egy lányt ábrázol!
Ilyen nagyon sok van, de most Eileen Cooktól a Címlapsztorit választom, amelyről ide kattintva egy értékelést is olvashattok.

7. Találj egy olyan könyvet, aminek a borítója egy fiút ábrázol!
Nem csak egy fiú, hanem egy angyal fiú. Méghozzá Becca Fitzpatricktől a Csitt, csitt. Magam sem tudom, hogy hányadán állok evvel a sorozattal :D

8. Találj egy könyvet, amiben egy állat is szerepet kap!
Tavi Kata Nyitótánc és a sorozat többi részei. Van benne egy macska, de amúgy sajnos kevés könyvemben vannak állatok :(

9. Keress egy könyvet, aminek férfi a főszereplője!
John Greentől a Papírvárosok. Nagyon imádtam ezt a könyvet és olyan rég volt már mikor elolvastam...

10. Keress olyat, aminek a borítóján csak szavak vannak!
Veronica Rothtól az Árnyak és Jelek. Van egy háttér kép, de úgy semmi különösebb grafikai rajz, vagy szereplős kép nincs rajta. 

11. Keress egy könyvet, ami tartalmaz illusztrációkat!
J. K. Rowling: Bogár bárd meséi. Nem igazán mondható hosszú könyvnek, de nagyon jó kis illusztrációk színesítik.

12. Találj egy olyat, amin aranyszínű betűk láthatóak!
Kresley Cole: A végtelen lovag. Ez volt az egyetlen könyv, amit találtam és egyáltalán nem bánom. Imádom a sorozatot és ez a rész is bőven tartogatott meglepetéseket.

13. Találj egy naplót!
Talán ez volt a legegyszerűbb. A teljes Szent Johanna gimi sorozat is már ezer éve ott csücsül a polcomon. Nem mondom, hogy imádom és tudom, hogy vannak hibái, de tele van vicces, édes és annyira igaz részekkel, hogy nem lehet nem szeretni. Mikor elolvastam, akkor pedig igen is imádtam.

14. Találj egy könyvet, melynek írója átlagos nevet visel!
Mi számít átlagosnak?

15. Keress egy regényt, aminek a borítója valamit közelről ábrázol!
Cecilia Ahern: A Vétkes. Nagyon közelről ábrázol egy lábat-talpat. 

16. Keress egy könyvet, amely a legrégebb játszódik!
Alaposan végig gondoltam a könyveimet időrendben. Így a legrégebbi időkben IS játszódó az Alexandra Brackentől Az idő vándorai. A könyvről írott értékelésemet ide kattintva találjátok. 

17. Találj egy kemény táblás könyvet védőborítás nélkül!
Sosem veszem le a védőborítást és minden könyvemen rajta van jelenleg is, szóval ide most nem tudok írni semmit.

18. Keress egy türkiz színűt!
Kerstin Gier: Silber 2. Oké ez az egyik kedvenc borítóm :D Annyira szép...

19. Találj egy könyvet, aminek a borítóján csillagok is vannak!
Hát semmi nem jutott eszembe és nem is találtam semmit. Lehet, hogy én vagyok olyan bamba, hogy nem vettem észre, de nincs csillagos borítós könyvem :D

20. Keress egy nem Young Adult könyvet!
Agatha Christie: Nyílt kártyákkal, még pedig a krimi műfajában. Az első könyvem volt az írónőtől.

21. Keresd meg a leghosszabb könyved!
Ugyanúgy, mint Fruzsinál nálam is Sarah J Maastól az Árnyak királynője kapja ezt a címet. Vannak még nagyon hosszú könyveim, de eddig ez a leghosszabb.

22. …majd a legrövidebbet is!
Rövid könyveim is elég sokan vannak, de a legrövidebb az egyik Harry Potter kiegészítő, A kviddics évszázadai. 

23. Keress egy olyat, amely több szemszögből íródott!
Mary E Pearson: Az árulás szíve. A sorozatból ez volt a legnagyobb kedvencem. Imádtam, hogy tele volt Kaden jelenetekkel és nekem akkor is ő a kedvencem.

24 Találj egy fényes/csillogó regényt!
Erre egy újabb életrajzi könyvet tudok mondani, ami az általam leginkább csodált nőről szól. Marie-Dominique Leliévre: Chanel & Co. Az egyik kedvenc borítóm ez és teljesen megfelel ezeknek a feltételeknek. 

25 Keress egy könyvet, aminek borítóján virágok vannak!
Patricia Gucci: Gucci könyve. Imádtam a könyvet és nagyon jó volt olvasni. A borító külön kedvencem, mert egyszerűen tökéletesen illik a Gucci márkához is. 

Ennyi is lett volna a tag, ha valaki  kedvet kapott hozzá nyugodtan készítse el!

Már az utolsó előtti bejegyzésem is egy book tag volt, szóval remélem nem bánjátok, hogy most egy kicsit felhalmozódtak a tag-ek. Én nagyon élveztem az elkészítését. Remélem nektek is tetszett a bejegyzés, hamarosan újra jövök! xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts